Hiking 2

Drugi wypad z Hiking social club odbył się tydzień temu (pracowałam na zmiany i nie mogę uwierzyć, że to było TYLKO tydzień temu! Po kilku dniówkach, 2 nockach i wolnym środku tygodnia wszystko jest poprzestawiane…). Tym razem poszliśmy z innym klubem z Laois, którego członka zapoznałam na basenie. Zaczęliśmy gadać kiedyś w saunie i się okazało, że jego hobby to hiking, i że chodzi 2-3 razy w tygodniu. Potem dał mi ulotkę, ja przekazałam ją koleżance, a ta zorganizowała wypad do Co. Laois, Glenbarrow Eco walk. Szliśmy 3 godziny, nabiliśmy chyba 8km. Część trasy była drogą, a część na przełaj przez las (las niestety nie taki prawdziwy, ale zawsze to drzewa). Mijaliśmy rzeczki, wodospady, opuszczona wioska nawet się trafiła, przełaziliśmy przez zwalone pnie, skakaliśmy po błocku, ale najbardziej urocze było torfowisko z drewnianymi kładkami. Nowe buty do hikingu z Lidla się sprawdziły 😉 Pogoda znowu dopisała – oby tak zawsze!

Hike Glenbarrow Laois Mar 19

 

4 thoughts on “Hiking 2”

Leave a comment